Alice Nordstrand

Jag har fått relativt mycket respons på inlägget om kärlek igår. Det är alltid lika kul.
Penicilinen har inga roliga biverkningar, men whatever. Jag lär ju bli frisk iallafall. Smärtstillande är bra, för både hals och öron gör så förbannat jävla ont. Har fortfarande ont så kan inte äta riktigt ordentligt, så just nu dricker jag nyponsoppa. Jag har kommit fram till att nyponsoppa är underskattat. :D

De flesta som känner mig vet vem Alice är. Eller hur?
Well. Jag har ju berättat om hur jag och Linn lärde känna varandra, och nu är det historian om Nemå och Alice som är på G. Fråga mig inte vilket år vi lärde känna varandra, för det vet jag inte. Jag var tillsammans med Kettil at the time och det är ju iallafall fyra år sedan. Alice var mitt stöööörsta fan, och hon sprang omkring med olikfärgade strumpor och tusen hårspännen i håret. Jag älskade henne för det. Vi började snacka på riktigt och sådär efter ett tag, och now i'm stuck with her. Eller snarare hon med mig kanske? Jag vet att hon litar på mig, för så mycket hon berättat för mig och frågat mig om råd. Självklart blir jag glad av det, men så är Alice ett litet lyckopiller i sig med. Folk som inte känner henne (...) som tycker hon verkar jobbig har seriöst missat en av Tranås mest underbara människor. Alice och jag har spenderat timmar i Linköping med skratt och utskällningar av småpojkar, dissat mjölby-bor samt varit lyckliga på samma ställe som Sid. Vi har kollat på the filth and the fury och festat. Sovit och kollat på skräckfilmer utan ljud.

Om jag ska förklara hur Alice är som person skulle jag säga glad. Fast tänkande. Hon är en tänkande person fastän hon inte vet om det kanske. Hon har dessutom humor(enligt mig då, för jag skrattar ju så jag kissar på mig varje gång jag är med henne typ). Underbar. Nä, helt enkelt, Jag älskar Alice och hon kommer inte ifrån mig i första taget.


Höhö, Alice för ett par årsedan.  <3 Vem hennes idol var? JAG!
1 kommentar
ALICE NORDSTRAND

hej, tack så jävlans, du vet att jag inte vet vad jag ska säga, hej då