Idag har jag lekt plog

Jag har inte bestämmt mig om jag gillar plogat eller oplogat bäst.
Plogat=halt. Oplogat= inte lika halt men blötare.
Påvägen till skolan halkade jag IGEN, men inte så jag ramlade.
Och sen på skolgården hade dem som vanligt inte plogat
så man fick själv leka plogmaskin.

Första lektionen var matte.
Alla var trötta som fan, jag fattar inte ett piss av vad vi gör just nu,
så jag löste korsord istället. Heh.
Nk sen, jag tänker gå på den tidiga idag!
Och efter det så har vi Svenska.

Idag kommer dessutom morfar hem från sjukhuset.

Och ja..
Här har vi en bra nagelblogg:
http://lightelegance.blogg.se

/A
4 kommentarer
Karin

Hejje...))

Lycka till nu...och jag lovar att jag ska se till att ha fler tävlingar...kram

linn

men lol den handlar ju bara om naglar? fifäään vad trökit :(( haha! saknar dig puss

linn

HHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! du hade ju skrivit "nagelblogg" haha! jag läste "modeblogg" eller nåt sånt och sen när jag gick in på den ba okiii naglar jaha.. :/

Tingeling

Det är du verkligen värd!! Jag önskar dig all lycka i hela världen :)

Du har ett gott hjärta!



Kram