Demonstration, pappa i kilt och.. värme!

Hejsan mina söta vänner!
Imorrse vaknade jag klockan halv tio och låg kvar i sängen och åt chips och cola till frukost. Man får ju faktiskt göra undantag ibland. Jag slökollade på något program på sexan, typ smallvillage eller något? Efter ett tag satte jag mig vid datorn, sen städade jag lite och fixade iordning håret! Hittade en jättebra tutorial på frisyrer på youtube, säg till om ni vill ha länken!

Runt ett gick jag till mamma och pappa, och sen åkte vi upp på stan för vi skulle ju demonstrera såklart! Jag skötte fotograferingen ett tag, sen var mamma tvungen att gå ur för hon fick ont i ryggen och så, så då bar jag hennes plakat med texten "Barnen är vår framtid". Pappa hade dessutom kilten på sig och det var ju populärt.

Efter det handlade vi och sen när jag kom hem så somnade jag, och vaknade av att min jävla granne spelade musik, vilket han FORTFARANDE gör och jag har öronproppar men det hjälper inte. Det blir klagomål igen, såklart. Jag må vara tjurig som en gammal tant, men att ha ont i huvudet för att min granne spelat musik hela dagen? Nej tack!

Imorgon fyller Melker år, och jag vet precis vad jag ska ge honom! Och han vet ingenting. Förutom nu då, när han läser det här, men ändå.

Ska väl kanske ta och kolla klart på Prozac Nation vilket jag inte gjort än, eller plugga lite. Jag vet inte.

Jag vill dessutom bli fadder! Helst till ett av barnen i Barnbyn där jag var i ett par dagar för två årsedan, men det är rätt dyrt just nu, för både mig och mamma, så vi får se!

Take care!
3 kommentarer
Melker

JAG SKA FÅÅÅÅÅ EN FÖDELSEEEEDAGGGGGSPRESENT :D fast jag vet inte vad. xD

linn

cooocoooo coococooooo hAllå det var ju jag som tipsade dig om prozac nation för typ jättelängesen? <: eller glömde du det och hittade den sen ändå eller vad haha vill bara veta om jag kan ta creds för att du ser den eller inte eller egentligen spelar det ingen som helst roll men jag är bara trött

Alexandra

Demonstrationen i Jönköping? :)